پارچه خام و متقال

تولید عمده پارچه متقال

تولید عمده انواع پارچه متقال معمولا در بیشترین تیراژ انجام می شود. زیرا که با تولید عمده پارچه متقال نیاز اولیه و یا به عبارتی مواد اولیه تولید و بافت انواع پارچه و پوشاک برطرف می شود.

پارچه خام یا همان متقال جزو مواد اولیه ای هستند که در نساجی لازم است. اما تولید این مدل پارچه به چه شکلی انجام می شود و قرار است چه استفاده ای از آن ها شود؟

به عنوان مثال بیایید در این مقاله در مورد یکی از انواع آن که به صورت تولید عمده پارچه متقال انجام میشود صحبت کنیم. راجع به یک مدل متقال با عرض های کم و وزن و گرماژ پایین و متوسط که برای نظافت استفاده می شوند. درواقع دستمال های تنظیفی که در واحد های صنعت و معدن برای نظافت لازم هستند صحبت کنیم.

کاربرد تولید عمده پارچه متقال برای نظافت

تولید عمده پارچه متقال به دلیل ویژگی های خاصی که دارا میباشد. و تنوع در نوع بافت و خواص این پارچه گستره دامنه استفاده این پارچه را افزایش داده است. و در بیشتر صنایع کاربرد دارد.
از مهم ترین کاربرد های تولید عمده پارچه متقال میتوان به استفاده این محصول در مصارف نظافتی اشاره نمود. به دلیل خاصیت جذب بالای آب این پارچه بهترین گزینه در بحث نظافت میباشد.یکی دیگر از فاکتور های برجسته این محصول که باعث افزایش استفاده از این محصول میگردد قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این محصول میباشد.

تمامی کارخانه ها نیاز دارند تا استوک کارخانجات را که به عنوان دستمال و پارچه تنظیف استفاده می کنند را خریداری کنند. و به کارگران واحد تولید یا پشتیبانی خود بدهند تا هنگامی که کنار دستگاه های تولید و صنعتی می ایستند. و کار می کنند هم دستگاه و هم دستشان را پاک کنند.

گاهی پارچه مخصوص این کار به عنوان پارچه تنظیف که پارچه های پنبه ای 60 الی 100 گرمی هستند را خریداری می کنند تا برای کارخانجات خود تهیه کنند گاهی نیز تمامی ضایعات پارچه هایی که در کارخانجات و بافندگی تولید می شوند را تهیه کرده و به کار می برند.

نیاز به کدام یک از پارچه های تنظیف یا متقال دارید؟

پارچه متقال دارای انواع متفاوتی است از جمله متقال پنبه ای پارچه متقال کتان و پارچه متقال از الیاف مصنوعی دامنه کاربرد پارچه متقال گسترده بوده. و در صنایع متفاوتی از جمله تولید پوشاک چادر مسافرتی چادر کامیون ساک دستی کیسه هوا در امور نظافتی و …. کاربرد دارد.

پرکاربردترین پارچه متقال تنظیف

یکی از پرکاربرد ترین پارچه متقال میتوان به متقال پنبه ای اشاره نمود مقاوت این پارچه زمان خیس بودن 15 تا 20 برابر افزایش می یابد این نوع پارچه مشتعل بوده و تولید کنندگان جهت جلوگیری از اشتعال این پارچه و همچنین ضد آب شدن این پارچه از مواد شیمیایی استفاده می نمایند.

About Post Author

بازگشت به لیست