مقالات

پارچه تترون درنا

پارچه تترون درنا برای مصارف مختلفی در بازار تولید و توزیع می شود. از جمله پارچه تترون بیمارستانی و پارچه تترون مناسب ملحفه ، تترون چادر نمازی ، تترون کردی ، تترون پیراهنی و مقنعه ای. همینطور  این پارچه در عرضهای مختلفی با گرماژ مختلفی تولید می شود که هریک از این موارد تعیین کننده کاربرد این پارچه تترون درنا است.

در این بین پارچه تترون با برندهای معتبر بسیاری در بازار موجود است که در این میان کارخانه نساجي درنا با بيش از 15 سال سابقه از بهترين برند هاي تترون ايراني است، که اين پارچه داراي رنگبندي متنوعي ميباشد.

تترون درنا در عرض هاي 150 و 90 سانتيمتري توليد ميشود و هر دوي اين عرض ها در حدود 70 رنگ توليد ميشود.
براي خريد عمده بدون واسطه تترون درنا با نمايندگان فروش ما تماس بگيريد.

قيمت پارچه تترون درنا :

پارچه تترون درنا با رنگ راکتيو يکي از تترونهايي هست که در بازار قيمت مناسب و خوبي دارد. درواقع این پارچه به لحاظ گرماژ یکی از سنگین تریم پارچه های تترون موجود در بازار است. و همینطور به لحاظ رنگ ، دارای رنگ‌بندی کامل با کابینه رنگ‌بندی متنوع است. 

میتوان اینطور بیان کرد که این تترون برای مصارف لباسی و پیراهنی ، مقنعه ای و دیگر مصارف که نیاز به تترون با کیفیت دارد مناسب است. 

انواع پارچه متقال خام تترون درنا بافته شده از نخ تار با الیاف پلی استر ویسکوز با ۶۵ درصد پلی استر و ۳۵ درصد ویسکوز و نخ پود فیلامنت ۱۵۰ است. این درحالی است که تترون های بالاتر از این سطح در بازار بسیار کم هستند و میتوان به یکی دو مورد اشاره کرد که به لحاظ قیمتی بسیار بالاتر از ‌‌تترون دنا است.

درحالیکه تترون درنا با مشخصاتی که دارد به لحاظ کیفیت با نمونه های مشابه خود در سطح بالاتری قرار دارد. و همین موضوع این برند را در بین برندهای موفق تولیدکننده ی تترون قرار داده است.

فروش پارچه شرکت نساجي درنا :

اینکه شما از چه طریقی می توانید تترون درنا را تهیه کنید شاید موضوع بسیار سختی نباشد. چرا که این برند به لحاظ کیفیتی که دارد اکثر واحدهای نساجی رنگبندی های آن را چه به صورت متری و طاقه ای و چه به صورت عدلی عرضه می کنند.درواقع اکثر واحدهای فروش عمده پارچه تترون پیراهنی این برند را در بین اجناس خود دارند. اما موضوعی که در اینجا مهم می شود عرضه این پارچه با قیمت مناسب و قیمت مشابه قیمت تولید کننده است.در واقع ما نماينده فروش مستقيم پارچه تترون درنا هستيم و شما ميتوانيد به صورت غير حضوري تترون درنا رو از ما خريداري کنيد

کاليته پارچه درنا :

پارچه تترون درنا یکی از کاملترین رنگبندی های تترون را در بین دیگر رقبای خود دارد و این موضوع باعث مطرح شدن این برند در بین مصرف کنندگان تترون درنا است. شما می توانید برای دریافت کالیته رنگبندی این پارچه با شماره تماس کارشناسان فروش ما در واتساپ در ارتباط باشيد.

انواع تترون درنا :

پارچه درنا در دو عرض مختلف توليد ميشود.تترون درنا در عرض هاي 150 و 90 سانتيمتري توليد ميشود و هر دوي اين عرض ها در حدود 70 رنگ توليد ميشود. براي خريد عمده بدون واسطه تترون درنا با نمايندگان فروش ما تماس بگيريد.

 

About Post Author

بازگشت به لیست