مقالات

در سال 2019 شامل چه ترند هایی در دنیای مد و فشن هستیم

  1. کیف های بامبو:

به گزارش سایت Pinterest میزان سرچ برای کیف های بامبو حدود 2.215% افزایش داشته  است.بلاگرهای مشهور مد و فشن نیز نمی توانند از کیف های بامبو صرف نظر کنند.به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که کیف های بامبو را در کمد لباس هایتان جای دهید.

  1. کتانی های مربوط به آینده:

در طول سال گذشته بسیاری از برندها امضا خود را بر روی این سبک کتانی ها قرار دادند. دیگر کفش های کتانی به اندازه کفش های پاشنه بلند زیبا و خاص هستند.این مدل کفش های ورزشی با طراحی جالب همچنان جایگاه خود را در دنیای مد وفشن در سال 2018 حفظ خواهند کرد.

  1. شلوارک های چسبان یا دوچرخه سواری:

بعد از کیم کارداشیان ،بلا حدید ،کندال جنر و این مدل شلوارک های چسبان وارد استایل خیابانی شدند و جای خود را در دنیای مد و فشن باز کردند.سرچ این مدل شلوارک ها در Pinterest به میزان %1,323افزایش یافته است.

  1. اکسسوری های: Tortoiseshell

یکی دیگر از ترندهای دیگر که در سایت Pinterest در حال سرچ روز افزون است ،-اکسسوری های Tortoiseshell است.و به نظر می رسد یکی از ترندهای جدایی ناپذیر در سال 2019 هستند.

  1. لباس های با طرح ماری:

در سال 2019 شما شاهد لباس ها ،اکسسوری ها و کیف هایی با طرح ماری خواهید بود.بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که از قرار دادن آن ها در کمد لباس هایتان غافل نشوید.

  1. عینک های آفتابی به فرم بیضی:

گر قصد خرید عینک آفتابی دارید ،حتما عینک های آفتابی به فرم بیضی را امتحان کنید.عینک های به فرم بیضی دارای میزان افزایش سرچ %591 در سایت Pinterest بوده اند.

  1. رنگ مرجان قرمز یا زنده:

پانتون رنگ سال 2019 را  مرجانی زنده معرفی کرد.از همین رو در سال 2019 این رنگ را به وفور مشاهده خواهید کرد.

 

 

About Post Author

بازگشت به لیست