مقالات

پارچه های چاپی بیمارستانی

پارچه تترون  بیمارستانی چاپی:

پارچه تتروم طرح دار چیست؟ پارچه تترون میتواند انواع طرح را در خود بگنجاند. از اصلی ترین طرح های پارچه تترون طرح های چهارخانه و راه راه است.

پارچه تترون چهار خانه یا راه راه برای دوخت لباس بیمارستانی و یا خرج کار پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد.

و پارچه های تترون با طرحهای عروسکی و کارتونی و همچنین طرحهای فانتزی مانند ستاره ، اشکال هندسی ، خال دار برای دوخت لباس بیماران نوزاد و کودک، روتختی و ملحفه نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد.

  پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چاپی:

پارچه یکبار مصرف نیز مانند دیگر منسوجات بیمارستانی داری  نوعی چاپی نیز می باشد . لمینت کردن پارچه های اسپان باند یا یکبار مصرف به صورت کوتینگ شده یا پرس انجام می شود و معمولا دسته ای از شرکت ها به صورت سفارشی پارچه را از مشتری تحویل گرفته ، برش داده و سپس تحویل می دهند.

پارچه ترگال بیمارستانی چاپی:

یکی از ویژگی های پارچه ترگال که سبب می شود از آن برای مصارف بیمارستانی و سایر مصارف از جمله لباس کار و فرم مدارس مورد استفاده قرار گیرد استحکام و مقاومت این پارچه در برابر سایش و کشش و همچنین چروک نشدن این پارچه می باشد. از این پارچه هم در نوع ساده و هم چاپی مورد استفاده قرار می گیرد. البته کمتر پیش می اید که از پارچه ترگال برای دوخت لباس بیمار استفاده شود اما هستند مراکز درمانی خصوصی که با مشکل بودجه مواجه نیستند و این پارچه علاوه بر دوخت لباس پرسنل برای دوخت لباس بیمار نیز استفاده می کنند.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی چاپی:

پارچه های بیمارستانی فلامنت پنبه معمولا در کارخانجات بصورت ساده(رنگی) و چاپی در انواع طرحدار ، گلدار و چهار خانه تولید و تکمیل می گردند که برای لباس بیمار ، لباس اتاق عمل ، روتختی بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه فلامنت بیمارستانی چاپی:

پارچه فلامنت بیمارستانی، یکی از پارچه های مناسب برای تولید انواع لباس های بیماران بوده ، این پارچه در تنوع رنگ فراوان و در مدل های مختلف تولید می شود.

09136092155

esfahantextile.ir@

About Post Author

بازگشت به لیست