پارچه خام و متقال

پارچه متقال کیسه برنجی

پارچه متقال کیسه برنجی

متقال کیسه برنجی

انواع پارچه های متقال کیسه برنج در عرض ۱ متر و ۱۲۵ گرم وزن با قیمت بسیار ارزان و کیفیت عالی، در این مرکز پخش و توزیع می شود. هر متر پارچه سه کیسه برنج را تحویل شما می دهد.

پارچه های متقال مصارف مختلفی دارد که یکی از آنها برای دوخت و تولید کیسه های برنجی می باشد.

در مرکز های فروش عدلی پارچه، متقال با عرض های مختلف از جمله ۱۰۵ سانت و گرماژ ۱۰۰ گرم عرضه و پخش می شوند.

از قیمت عمده پارچه متقال برای کیسه برنج اطلاع دارید؟

برای کیسه های برنج، از پارچه های فلامنتی و فلامنت پلی استر نیز استفاده می شود که قطعا هر دو این پارچه، از استحکام خوبی برای حمل و پخش محصولات با وزن های بالا برخوردارند.

این پارچه برای کیسه های ۱۰ کیلویی مناسب است.

خرید پارچه متقال کیسه برنجی

مشتریان عزیزی که درخواست خرید پارچه های متقال جهت دوخت کیسه های برنج کوچک و بزرگ در سراسر ایران را دارند، کافیست سری به مرکزهای خرید و پخش عدلی منسوجات بزنید.

قطعا مصرف پارچه های کیسه ای در مناطق شمالی که تولید محصولاتی مانند برنج بیشتر می باشد، بالا بوده و در تیراژ انبوهی توزیع خواهند شد.

بهترین شیوه تهیه ارزان این نوع پارچه ها، خرید مستقیم از مرکزهای پخش عمده منسوجات است.

گروه بازرگانی اصفهان پارچه تولید کننده و بافنده انواع پارچه های متقال از جمله متقال های کیسه برنج با عرض های استاندارد و سفارشی بوده که تمامی پارچه ها با قیمت مناسب به صورت عمده به مشتریان گرامی عرضه می دارد.

اگر قصد خرید عمده پارچه های متقال کیسه برنجی را به صورت مستقیم دارید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و تجربه بهترین خرید را کسب کنید.

.

About Post Author

بازگشت به لیست