پارچه خام و متقال

پارچه متقال اصفهان

قرار است پارچه متقال خریداری کنید؟ و به دنبال این هستید که اصولا کارخانجات معتبر یا تولید کننده معتبر در زمینه بافت پارچه متقال در کدام شهر کشور هستند؟ بگذارید اینطور شروع کنیم که همانطور که میدانید در 50 سال اخیر میتوان چند شهر مطرح را به عنوان مرکز صنعت نساجی معرفی کرد. که در واقع یزد و اصفهان اصلی ترین آنها و مازندران و قائم شهر در سالهای نه چندان دور و در سالهای اخیر هم شهرهایی از قبیل تبریز و زنجان در این زمینه فعالیت هایی داشتن.

تولید پارچه متقال در کدام شهر بیشتر است؟؟

همانطور که گفته شد اصفهان و یزد اصلی ترین شهرهایی هستن که همواره به عنوان مرکز نساجی ایران شناخته شده اند. به واسطه این موضوع هر یک از این شهرها و در مواقعی شهرستان های این شهرها در یکی از شاخه های پارچه فعالیت میکنند و درواقع میتوان چنین برشمرد که در حال حاضر اصفهان در زمینه پارچه متقال فعالیت بهتری دارد. این درحالیست که یزد در زمینه پارچه مبل و پرده ای و بعضی شهرستانهای آنها هم در زمینه پارچه شلواری و پیراهنی.

پارچه متقال اصفهان در کدام مناطق این شهر تولید می شود؟

باتوجه به این موضوع قطع به یقین شما برای تهیه انواع پارچه متقال اصفهان راحتتر میتوانید اقدام کنید و زودتر به نتیجه دلخواهتان می رسید. در این شهر در مناطق مختلف متقال های مختلفی هم تولید می شود. از جمله متقال پر در منطقه جی ، متقال های تنظیف در منطقه خمینی شهر و متقال های 2 متر لحاف و تشکی در منطقه درچه. البته لازم به ذکر است این موضوع قطعیت ندارد و شما در هر منطقه ای که رجوع کنید میتوانید تا حدی نیاز خود را در تهیه انواع پارچه متقال اصفهان برطرف کنید.

پارچه متقال اصفهان مناسب برای چه مصارفی است؟

از پارچه متقال اصفهان در همه زمینه هایی که مناسب مصرف متقال است استفاده می شود. در واقع در این شهر همه مدل متقال تولید می شود. از متقال تنظیف گرفته تا متقال پر و برزنت، متقال کفنی و متقال لحاف و تشکی ، متقال اپیلاسیون تا متقال مناسب تولید کیف پارچه ای ، متقال پلی استر و متقال تمام پنبه ، از متقال عرض 90 تا متقال عرض 3 متر. در واقع بهتر است بگوییم شما هر مدل پارچه متقال که نیاز داشته باشید در شهر اصفهان پیدا خواهید کرد. در این بین یکی از بهترین مجموعه هایی که در زمینه پارچه متقال اصفهان فعالیت دارد مجموعه اصفهان پارچه به مدیریت آقای شاهمرادی است.

مجموعه اصفهان پارچه با شناسایی و معرفی کلیه تولید کنندگان انواع پارچه متقال در استان اصفهان و همچنین همکاری با این عزیزان در زمینه تولید و عرضه اکثر پارچه های متقال پر مصرف ؛ این شرایط را برای مصرف کنندگان شخصی و شرکتی فراهم آورده است تا ضمن ارسال سریع و راحت ؛ این پارچه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.

لازم به ذکر است این مجموعه چندین مورد از متقال های 2 متری و عرض 160 را در واحد تولیدی خود تولید و عرضه می کند.

جهت تهیه پارچه متقال اصفهان با کیفیت مناسب در عرض ها و گرماژ مختلف با ما در تماس باشید.

esfahantextile.ir

09136092155

09136092104

About Post Author

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه