پارچه لباس فرم

فروش عمده پارچه ترگال

کارخانجات بافندگی پارچه های ترگال و کجراه برند و درجه یک ایرانی، در شهرهای اصفهان و یزد واقع شده اند که از برند های معتبر مانند فدک، تک، مهنام و … می باشد.
نمونه های مختلفی از پارچه های ترگال و کجراه در کارخانجات بافندگی اصفهان بافته شده است که نه تنها در این شهر، بلکه در سایر شهر های ایران و کشورهای همسایه نیز توزیع می شود.
صاحبان تولیدی پوشاک و به ویژه لباس های فرم اداری و کاری کارمندان و کارگران، بیشترین خرید را از کارخانجات بافندگی پارچه های ترگال و کجراه دارند.
در اصل پارچه های ترگال و کجراه نمونه هایی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین منسوجات در هر زمینه ای به حساب می آیند و بیشترین کارخانجاتی که در زمینه بافندگی و تولید این نوع پارچه فعالیت چشمگیری داشته اند در اصفهان، یزد و کاشان واقع شده اند.

پیش از هرچیز لازمه که شما به عنوان یک مشتری و مصرف کننده نهایی این را بدانید که عموما کارخانجات معتبر در زمینه تولید این قبیل منسوجات شرایط فروش کلیه محصولات خود را به نمایندگی های خود در سطح کشور می سپارند و برای یک مصرف کننده امکان خرید مستقیم از خود کارخانه مهیا نیست و تنها این مهم از طریق نمایندگی معتبر امکان پذیر است.

از پارچه ترگال برای تولیدات متنوعی استفاده می شود. ولی پرکاربردترین آنها تولید لباس های فرم مدارس، لباس های فرم اداری و لباس کار و البسه بیمارستانی و روپوش های پرستاری می باشد. همچنین از این پارچه برای تولید موارد دیگری از جمله کیف پارچه ای و ساک دستی پارچه ای و به طور کلی انواع کیف استفاده می شود.

پارچه ترگال و کجراه مناسب لباس مدارسی

با شروع فصل مدارس، فروش و پخش پارچه های مناسب دوخت روپوش مدارس ، از جمله ترگال و سایر پارچه های مشابه آن، این روزها در بازار نساجی با استقبال گرمی مواجه هستند.
پارچه ترگال به علت سبک بودن و مقاومت بالا در برابر چروک و خطوط نازیبای لباس در استفاده های طولانی مدت، در دوخت یونیفرم مدرسه، سارافون های مهدکودک و پیش دبستانی و فرم اداری کارکنان، بسیار مورد توجه هستند.
و با توجه به تنوع پایه های تحصیلی دانش آموزان، پارچه روپوش مدارس با تنوع بالای رنگ و همچنین کیفیت های مختلف تولید و عرضه می شود.
از جمله کارخانه های معتبر که در زمینه تولید ترگال مدارسی فعالیت دارند و پارچه های مناسب و با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند میتوان از برندهای فدک ، تک ، مهنام ، نساج پور ، امین بافت و … نام برد.

پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه بیمارستانی ترگال مناسب برای این کاربرد باید اصطلاحا به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. تولیدی های لباس باید توجه داشته باشند که اگر پارچه بی کیفیت استفاده کنند، دچار دردسر و در تسویه حساب با بیمارستان دچار مشکل خواهند شد.

این پارچه دارای بیش از صد نوع تنوع رنگی است. ترگال و کجراه سفید بسیار در روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود. رنگ های دیگر مثل سبز نیز در اتاق عمل کاربرد ویژه ای دارند. وزن استاندارد این پارچه معمولا ٢۴٠ گرم است. این روزها پارچه ترگال و کجراه نانو با رنگ سفید نیز برای روپوش پرستاری و پزشکی به کار می روند که مانع از جذب مایعات توسط لباس می شوند.

اصفهان پارچه :

esfahantextile@
09136092155

About Post Author

بازگشت به لیست