مقالات

پارچه آستری

جنس پارچه آستری  زیر لباس بسیار مهم است

شاید در دوخت لباس و انتخاب پارچه برای آستری لباستان زیاد حساسیت بخرج ندهید .شاید فکر کنید آستر لباس که پیدا نیست و در زیر لباس قرار دارد اما انتخاب آستر مناسب در زیبایی و فرم دهی لباس  مخصوصا لباس های مجلسی مانند کت و شلوار داماد یا لباس عروس بسیار تاثیر گذار است. چه بسا اگر ضخامت پارچه آستری را متناسب با پارچه لباستان تهیه ننمائید لباس بخوبی روی آستر قرار نگیرد و حالت چروک بخود بگیرد.

خصوصیات پارچه آستری

پارچه ی آستری باید بادوام با رنگ ثابت ، ضد عرق بدن ، قابل شستشو و هماهنگ با رنگ پارچه رویه باشد.پارچه آستری در انواع مختلف عرضه می شود . برای پارچه های ظریف مثل پارچه های پیراهنی و نازک ، آستری ظریف و نازک  و برای پارچه های ضخیم آسترهای مناسب مثل آستری ساتن که برای کت و پالتو تهیه می شود .پس در موقع تهیه پارچه آستری باید جنس و کاربرد محل آستر را در نظر گرفت . پارچه های ساتن آستری نیز بهترین کار آستری زنانه ی بازار هستند.

معرفی انواع پارچه آستری و کاربردشان

کارخانجات نساجی انواع مختلفی از پارچه های متقال پلی استر فلامنت را به منظور تهیه  آستری برای پوشاک تولید میکنند.
پارچه های متقال پلی استر فلامنت با عرض ۱۶۰ سانت،بیشتر برای آستری به کار میروند. از پارچه های متقال آستری در تهیه انواع لباس ها استفاده میشود .پارچه های متقال آستری بیشتر به صورت عمده توسط تولیدی های بزرگ خریداری و مورد استفاده قرار میگیرند.

آستر رویال جهت پوشش داخلی کیف و محصول مورد نظر شما و به منظور زیبایی و استحکام بیشتراستفاده میشود .

همچنین برای ساخت جیب هایی که پشت کیف چرم قرار میگیرد میتوان از این محصول استفاده کرد .

آستر رویال  از جنس پلی استر محکم ،زیبا و شیک بوده و مناسب برای کارهای شیک و زیباست . این محصول در خیاطی و هنرهای دیگر و برای آستری کت و شلوار نیز بسیار پرکاربرد است .

09136092155

esfahantextile.ir@

About Post Author

بازگشت به لیست