مقالات

نکات مهم خرید پارچه فرم مدارس

همانگونه که در جریان وضعیت بازار های فعلی پارچه پوشاک هستید، فضای رقابتی در این حوزه افزایش یافته است و کسب سفارش تولید و‌ دوخت پوشاک مدارس بسیار دشوار است.
انتخاب پارچه جهت تولید پوشاک مدارسی بسیار اهمیت دارد و پس از آن درجه کیفیت دوخت مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین قدم اول جهت ارایه فرم مدارس با کیفیت، خرید بهترین پارچه های مورد نیاز از کارخانه های نساجی تولید کننده است.

پارچه ای که جهت دوخت انتخاب می کنید باید از لحاظ کیفیت شامل مشخصاتی باشد که در مدت تحصیل موجب نارضایتی اولیا و دانش آموزان نباشد.
به دلیل شستشو مکرر لباس های مدارس، نوع پارچه خریداری شده باید به نحوی باشد که در صورت شستشو های مداوم دچار رنگ پریدگی و افت کیفیت رنگ نگردد.
همچنین برخی از پارچه های بعد از مدتی کیفیت بافتشان کاسته می شود و به اصطلاح عام میان مشتریان دون دون خواهند شد که در زمان خرید باید بررسی گردند.

آیا می دانید راه حل خرید پارچه جنس خوب چیست؟

بدون شک در چنین مواردی که فرصت آزمون و خطا پارچه را نخواهیم داشت، بهترین راه حل خرید پارچه از کارخانه های نساجی با تجربه در زمینه تولید پارچه مدارسی است.
بنابراین توصیه می کنیم جهت کاهش قیمت خرید پارچه به سراغ کارخانه های متفرقه نروید و جهت تولید فرم های مدارس چنین ریسکی را انجام ندهید.

قیمت خرید پارچه مدارسی از کارخانه

برای خرید ارزان قیمت انواع پارچه های ترگال، کجراه، پیراهنی، فاستونی و‌ تترون مستقیما با نمایندگان اصلی فروش پارچه های کارخانه نساجی ارتباط بگیریم و انواع پارچه را به نرخ تولید خریداری کنید.
با چنین شرایطی که برخی از نمایندگان فروش پارچه محیا کرده اند، علاوه بر خرید پارچه از کارخانه های با کیفیت، نرخ خرید پارچه نیز ارزانتر خواهد شد و موجب افزایش سود مشتریان نیز می گردد.
بنابراین با کمترین هزینه می توان بهترین پارچه های مدارسی را تهیه کنیم و علاوه بر ارایه پوشاک مدارسی با کیفیت، رضایت مشتریان را جهت سفارش دوخت لباس های سال بعد مدارس را نیز کسب کنیم.

About Post Author

بازگشت به لیست