پارچه خام و متقال

تولید پارچه متقال اپیلاسیون

تولید پارچه متقال اپیلاسیون در سالهای اخیر همزمان با رشد اپلاسیون بین خانم ها و جایگزین شدن این روش به جای روشهای دیگر ، تولید پارچه متقال اپیلاسیون هم بالطبع درخواست بیشتری پیدا کرده است و تنوع این محصول در بازار هم بیشتر از همیشه شده است.

البته لازم به ذکر است که برای این روش از دو نمونه پارچه استفاده می شود. یک مدل پارچه های سوزنی اسپان باند که اغلب وزن ۹۰ گرمی یا ۱۰۰ گرمی این مدل پارچه را در عرضهای ۷ تا ۸ سانت برش زده و به صورت آماده در بازار عرضه می شود. 

مدل دیگر تولید پارچه متقال اپیلاسیون است که به صورت طاقه های ۴۰ متری و یا ۴۰ یاردی (۳۶ متری) با عرض تقریبی ۸۰ تا ۹۰ سانت به صورت رول یا طاقه در بازار عرضه می شود.

چرا از پارچه متقال استفاده میشود

شاید این سوال در ذهن همه شما پیش بیاید که دلیل استفاده متقال اپیلاسیون چیست؟

شاید بتوان گفت که این کار چند دلیل عمده دارد. یکی خشک بودن به اندازه‌ پارچه ، دوم اینکه اپیلاسیون کار بتواند به راحتی پارچه را مثل کاغذ پاره کند.

همه ما میدانیم که پارچه متقال یک پارچه کاملا نخی است، و پارچه های نخی کمترین میزان حساسیت را برای پوست ایجاد میکند. درواقع این یکی از مهمترین دلایل استفاده از این پارچه ست. چنانکه اگر این پارچه حساسیت ایجاد کند نه تنها مشتری ناراضی بوده، بلکه مشکلاتی را هم برای اپیلاسیون کار ایجاد میکند.

از طرفی دیگر پارچه متقال دارای استحکام بالایی است و مانند کاغذ پاره نمیشود.تا جاییکه حتی بسیاری از سالندارها می‌توانند این پارچه را به راحتی با ناخن خود پاره کنند.

برای همین است که از طاقه تولید پارچه متقال اپیلاسیون ، زیاد در مراکز زیبایی بانوان استفاده می شود.

قیمت پارچه متقال اپیلاسیون در بازار

قیمت تولید پارچه متقال اپیلاسیون به دلیل خام بودن و عدم تکمیل پارچه ارزان تر از پارچه های دیگر است.البته باید این را با آوری کرد. که آهارزدن به پارچه هم خود هزینه هایی دارد که به طور کلی خروجی و محصول نهایی قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت تولید پارچه متقال اپیلاسیون با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید متقال اپیلاسیون

می دانید که در شهر های مختلف، علاوه بر نمایندگی پخش پارچه حضوری در بازارهای شهری ، مراکزی هم هستند که به عنوان نمایندگی پخش پارچه فعال در بازار مجازی شناخته می شوند.

با روی کار امدن این مراکز خرید انواع پارچه متقال اپیلاسیون بسیار راحت شده است.این پارچه را میتوان با کمترین هزینه و سریع ترین راه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و تجربه بهترین خرید را کسب گنید.

About Post Author

بازگشت به لیست