پارچه بیمارستانی

نمایندگی خرید مستقیم پارچه های بیمارستانی

یکی از بهترین و به صرفه ترین شیوه های خرید پارچه بیمارستانی، خرید از نمایندگی های مستقیم و آنلاین پارچه میباشد.

شما می توانید با شناخت نمایندگی های فروشی که ویژگی های ذیل را داشته، خرید مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولیدی را تجربه نمایید:

داشتن ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید پارچه بیمارستانی.

حذف واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه بیمارستانی.

ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه

ارسال سفارشات در کمترین زمان ممکن و پیگیری ارسال بار

در این مجموعه فروش مستقیم، خریداران می توانند انواع پارچه های بیمارستانی ذیل را با عرض و گرماژ مشخصی که وجود داشته، سفارش خرید داده باشند:

  • پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی.
  • پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متری با گرماژ متغیر بین ۱۵۰ الی ۳۸۰ گرم.
  • پارچه اسپان باند یا یکبار مصرف بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم.

در این میان پارچه های تترون بیمارستانی در متنوع ترین عرض ها و گرماژها به دو صورت طاقه ای و عدلی عرضه شده و می توانند جهت تهیه البسه فرم بیماران، روپوش بیمارستانی، ملحفه بیمارستانی و … مورد استفاده قرار گرفته باشند.

پارچه ترگال بیمارستانی در رنگبندی های سفید و آبی و سبز میتواند گزینه مناسبی برای دوخت البسه و روپوش پزشکی و پرستاری.

پارچه اسپان باند بیمارستانی هم میتواند در تهیه البسه جراحان، گان و شان بیمارستانی، ماسک و کلاه یک بار مصرف و انواع کاور کفش مورد استفاده قرار بگیرد و از منظر مسائل بهداشتی، از اهمیت جدی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها برخوردار باشد.

با خرید مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی فوق و به خصوص پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی، این شما خریداران هستید که می توانید بدون کمترین نگرانی از بابت قیمت و کیفیت این پارچه ها، خرید خود را به انجام رسانیده باشید.

خرید پارچه فلامنت و سایر پارچه های بیمارستانی، مستقیما از درب کارخانجات تولیدی، با قیمت درب کارخانه انجام می پذیرد و کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی می توانند تولیدات با قیمت تمام شده کاملا اقتصادی تر را داشته باشند.

اگر شما هم قصد خرید بهترین کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی را در بازارهای پر از واسطه گری و تبلیغات ناسالم دارید، می توانید برای یکبار هم که شده خرید عمده و در تناژ بالای پارچه های مصرفی خود را ار طریق این مجموعه به انجام برسانید.

 

 

 

About Post Author

بازگشت به لیست