مقالات

عمده فروشی پارچه تترون پیراهنی

فروش عمده پارچه تترون پیراهنی

فروش عمده پارچه تترون پیراهنی : از آنجایی که تترون پارچه بسیار پرکاربرد و محبوب است. که در بازار در انواع و اقسام گوناگونی عرضه شده است.یک سری از فعالان صنعت نساجی به طور تخصصی و متمرکز به تولید و فروش عمده پارچه تترون پیراهنی پرداخته اند.

 یکی از مهمترین موارد استفاده از این پارچه برای دوخت پیراهن است. و معمولا به نوع خاصی از پارچه تترون که با استفاده از آن پیراهن تهیه می‌شود. پارچه تترون پیراهنی گفته می‌شود.

 شاید با شندین نام این پارچه سوال‌های از قبیل اینکه پارچه تترون پیراهنی چیست؟ یا پارچه تترون پیراهنی چه ویژگی‌های دارد؟ 

و آیا می‌دانید برای خرید عمده پارچه تترون پیراهنی باید به کارخانه یا عمده فروشهای پارچه مراجعه کنید؟در این مقاله به صورت کامل به تمامی آن‌ها پاسخ داده شده است.

پارچه تترون پیراهنی

پارچه پیراهنی انواع و اقسام گوناگونی دارند که هریک از آن‌ها برای دوخت لباس‌های مردانه و زنانه استفاده می‌شود.تنوع پارچه های پیراهنی بسیار گسترده است. و انواع پارچه تترون پیراهنی تنها یکی از پارچه های کاربردی برای اینگونه منسوجات است. 

مشخصات پارچه تترون چیست؟

انواع پارچه تترون پیراهنی که توسط عمده فروشی و کارخانه‌های تولید پارچه عرضه می‌شود. دارای رنگ‌بندی های مشخص با کد رنگهای مختص هر برند و کارخانه است.

فروش عمده پارچه تترون پیراهنی رایج در بازار اصولا از الیاف پلی استر ویسکوز در تار پارچه و الیاف یا نخ فیلامنت در پود پارچه تشکیل شده است. ولی از آنجایی که پارچه تترون پیراهنی باید کیفیتی بهتر و زیر دست نرم تر و مناسب‌تری داشته باشد. بهتر آن است که در بافت پارچه متقال تترون مناسب برای پیراهن از نخ پلی استر ویسکوز در تار و پود آن با درصد ویسکوز مناسب استفاده شده و بافته شود.

کارخانه تولید کننده ممکن از درصد‌های مختلفی از پلی استر و ویسکوز برای تولید پارچه تترون بخصوصی استفاده نماید.همانطور که در خرید پارچه تترون بیمارستانی بهترین نوع تترون اصولا وزن ۱۷۰ گرم دارد. در اینجا هم باید برای تترون پیراهنی وزن مناسب از این پارچه را انتخاب کرد.

اما نکته دیگر در بافت و تولید پارچه تترون پیراهنی وزن و گرماژ پارچه است. از آنجایی که اصولا تترون رایج در بازار دارای وزن ۱۷۰ و ۱۸۰ گرم است. بهتر است که برای پارچه تترون پیراهنی از تترونی با وزن معمولا ۱۸۵ الی ۲۱۰ گرم استفاده شود.

منظور از گرماژ پارچه چیست؟

میزان وزنی که هر متر پارچه داشته باشد به اصطلاح گرماژ گویند و نشان دهنده میزان ضخامت پارچه است. که پارچه های تترون اصولا عرض ۱۵۰ دارند و وقتی میگوییم تترون ۱۸۰ گرم منظور آن است که این پارچه تترون پیراهنی در عرض ۱۵۰ سانت و طول یک متر ، ۱۸۰ گرموزن دارد.

کارخانه پارچه تترون پیراهنی

کارخانه های تولیدی پارچه های تترون امروز در کشور بیشمار هستند. پارچه های تولیدی این کارخانه های بافندگی تحت اسامی مختلفی در بازار عرضه می‌شود. از جمله این برندها میتوان به برندهایی همچون برند درنا ، سیب ، عمید ، نساج پور ، سما ، کسا و … اشاره کرد.  

فروش عمده پارچه تترون پیراهنی

عمده فروشی انواع تترون بخصوص پیراهنی در بازار‌های پارچه بسیار مرسوم است و به طور کلی یک سری از فعالان این صنعت به طور متمرکز در این حوزه فعالیت می کنند.

عمده فروشان بسیار بزرگی هستند که انواع تترون پیراهنی مرغوب را بصورت عمده در بازار عرضه می‌کنند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

برخی تصور می‌کنند برای خرید عمده فقط باید به کارخانه مراجعه کنند و انواع پارچه متقال تترون پیراهنی را مستقیم از کارگاه تولیدی تهیه کنند.اما این درحالی ست که بعضی از این برندها توسط تاجران تولید و روانه بازار میشوند.

برای خرید عمده پارچه تترون پیراهنی با کارشناسان ما تماس بگیرید و تجربه بهترین خرید را کسب کنید. با ما در تماس باشید.

About Post Author

بازگشت به لیست