مقالات

راز های شیک پوشی آقایان

در دنیای امروز که پیشرف در هر زمینه ای در دست ثانیه هاست. ترند ها نیز به سرعت برق و باد عوض میشوند از این رو آقایان مدرن و اسپرت پسند سبکی شیک و غیر رسمی را برای لباس بیرون از منزل(اوت فیت)  برگزیده اند.

این سبک در عین حال فاخر بودن چندان هم رسمی نیست. در استایل محل کار و بیرون ظاهری فیت مد نظر می باشد از این جهت کت ها نسبتاً چسبان ،یقه کت ها کوچکتر و پاچه های شلوارها تنگ و کوتاه شده است.

ترند های جدید راه را برای لباس های رنگی و اسپرت با قالب تنگ باز کرده است.

کت بلیزر نقش اصلی این استایل را ایفا می کند،اولین عنصری که در یک استایل شیک جلب نظر می کند کتی است که شخص درون آن حس راحتی کرده و به اطراف القا کند.شلوار جین یا پارچه ای با پاچه های نسبتاً چسبان و کوتاه نیز همراه خوبی برای کت بلیزر خواهد بود.

در مد سال در انتخاب کفش آزادی عمل بيشتری خواهید داشت ،جیر یا چرم هر دو گزینه ای به روز خواهند بود ،رنگهای جدید را امتحان کنید مدل اسلیپر یا دربی … و بوت های چلسی حرف اول را می زنند.

جزئیات تقویت کننده استایل هستند بنابراین در روزهایی که کت با شلوار جین ترکیب می شود می توان ظاهر را با کراوات یا پاپیون زینت بخشید.انواع شالگردن و جلیقه و دستمال جیب و… از اکسسوری های به روز هستند که می توان برای استایل شیک غیر رسمی در نظر گرفت.

About Post Author

بازگشت به لیست