پارچه خام و متقال

دو کاربرد مهم برای پارچه متقال پنبه ای

قیمت متقال

کاربرد های بسیاری برای پارچه متقال پنبه ای وجود دارد، که در این مقاله دو تا از مهمترین کاربرد های آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

پنبه گیاهی بسیار ارزشمند و استراتژیک است و کشور هایی که توانایی تولید این محصول مهم را دارند، از بسیاری از واردات ها که موجب خروج ارز از کشور میشود بی نیاز میشوند. کاردبرد های مهم پنبه در بخش های صنعتی و تولیدی را میتوان در از جوانب مختلفی مورد بررسی قرار داد، که در این جا ما به دو کاربرد مهم پنبه و تولیدات پنبه ای اشاره میکنیم.

متقال پارچه ای است که از الیاف پنبه ای بوجود می آید، از پارچه خالص متقال پنبه در صنایع خودرو سازی برای تهیه انواع فیلتر هوا استفاده میکنند. الیاف پنبه ای قدرت جذب بالایی دارند و وجود پرز های ریز در این پارچه موجب میشود که گرد و غبار و دود های تولید شده از ماشین آلات سبک و سنگین در تار و پود فیلتر های پنبه ای جذب شوند و عملا این فیلتر ها تصفیه کننده خوبی برای هوا محسوب میشوند و به رفع آلودگی هوا کمک میکنند.

پارچه های متقال پنبه ای اصولا برای کار های تخصصی و خاص به کار میروند و کاربرد مهم دیگر این پارچه تولید بوم های با کیفیت بالای نقاشی است. هر چه بوم نقاشی پنبه ای تر باشد جذب رنگ در بوم هم بیشتر میشود.

 در ترکیب پارچه متقال الیاف پنبه ای با الیاف پلی استر آمیخته میشوند و تار و پود پارچه را تشکیل میدهند. قیمت پارچه های متقال پنبه پلی استر پایین تر از پارچه های تمام پنبه ای است. 

09136092155

esfahantextile@

About Post Author

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه