مقالات

در بهار امسال چه رنگ هایی بپوشیم

 

  1. تمام آبی ها:

تمام طیف رنگ آبی ، ازآبی تیره ( رنگ تیره دریا ) و آبی کبالت ، تا آبی بسیار کمرنگ لاجوردی و آبی آسمانی دردسته رنگ های همسو با جریان مد بهار 2019 قرار دارند. فرقی ندارد اگر سر تا پا آبی بپوشید یا فقط تکه ای از لباس ، کیف و کفش شما به این رنگ باشد ، آبی فیروزه ای انتخاب کنید یا آبی طوسی، همه اینها گزینه های مناسبی برای بهار 2019 خواهند بود.

 

  1. سیز ها:

در این طیف ، خاکی مهمترین رنگ بهار 2019 است و پس ازآن ، سبز های پررنگ و درخشان ( مانند دهه 80) برای بهار و تابستان عالی هستند اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشند. اگرشما چزو دسته ای هستید که این سبزها ی خاص و هیجان انگیز را نمی پسندید میتوانید با انتخاب رنگ خاکی و سبز های مات و پاستلی ، خود را با جریان مد بهار 2019 همراه سازید.

 

  1. بنفش ها:

همانطور که قبلاً اشاره شد ، حال و هوای مد دهه 80 پوشاک زنانه دوباره برگشته است . در آن زمان هر زنی قطعاً چند دست لباس در طیف رنگی بنفش ( از صورتی تا بنفش تیره ) داشت که با رژ لبی بنفش یا صورتی کمرنگ ویا گوشواره های آویزصورتی ، در مناسبت های مختلف به تن میکرد. البته باید متذکر شد تمام طیف های این رنگ بویژه سایه های پررنگ و درخشان ، ممکن است مناسب همه نباشد اما بنفش های مات و رژ لب های قرمز بنفش با هر سلیقه ای سازگار است.

 

  1. نارنجی:

این رنگ ، تقریباً با هر رنگ پوستی همخوانی دارد و رنگی زنده و بسیار نشاط آور میباشد. این رنگ مناسب انواع واقسام پوشاک ( ورزشی ، معمولی ، مناسبت های خاص، …) بوده و میتوان گفت در رقابت با سایررنگ ها شانس بیشتری برای بهار 2019 دارد.

 

  1. قرمز:

قرمز زیباترین و قدرتمند ترین رنگ جهان است. این رنگ سرشار از اعتماد به نفس و جذابیت است و با هر استایل و هر رنگ پوستی مطابقت دارد فرقی نمیکند تنها یک تکه از لباستان به این رنگ باشد یا سر تا پا قرمز بپوشید ، اگر با آرایش وزیورآلات مناسب همراه شود بسیارآراسته و دلفریب می شود

 

  1. سفید:

رنگ سفید یکی از مناسب ترین رنگ ها برای بهارو روزهای آفتابی است و به راحتی می توان آن را با رنگ های دیگر ست کرد. پوشاک سفید رنگ ، ظاهری با طراوت، آراسته، مجلل، فاخر و ورزشی به صاحب آن میدهد. تنها نقطه ضعف این رنگ ، زود کثیف شدن آن است که مراقبت و احتیاط بیشتری را می طلبد. 

About Post Author

بازگشت به لیست