مقالات

خصوصیات پارچه ترگال

پارچه فرم مدارس

معمولا پارچه ترگال های دست اول دارای بیشترین کیفیت هستند و دوام و استقامت خوبی دارند که از آن برای لباس کار هم استفاده می کنند.
رنگ بندی ها در تولید پارچه ترگال واقعا زیاد و بی نظیر است که باعث شده ۹۰ درصدلباس فرم مدارس با این پارچه ها دوخته و تولید شود.
قیمت های بسیار مناسب دارند که برای همین استفاده ی زیادی دربیمارستان ها از آن می شود.
ثبات در رنگ،
تراکم مناسب،
تل نشدن (گوله نشدن)،
ثبات سایشی،
استقامت بالا
همچنین استقامت بالا در برابر سایش و کشش در پارچه ترگال ، آن را برای کارهای پرتحرک مناسب می سازد. این پارچه از لحاظ اقتصادی به صرفه و ارزان است و در صورت شناخت منابع اصلی تولید و فروش، می توان تولیداتی با قیمت مناسب داشت.
خصوصیات بسیار این پارچه، فقط معطوف به مصارف خاص نبوده و پوشاکی همچون مانتو یا ملحفه نیز با استفاده از پارچه ترگال تولید می شوند. از این رو، پارچه جزوی از پرمصرف ترین پارچه ها است و بازار داغی نسبت به برخی منسوجات دیگر دارد.
خصوصیات پارچه ترگال خوب
ثبات در رنگ، تراکم مناسب، تل نشدن (گوله نشدن)، ثبات سایشی و استقامت بالا از خصوصیات یک پارچه ترگال خوب است. معمولا موارد استفاده این پارچه ایجاب می کند که ثبات رنگ آن در برابر شستشو، ضدعفونی کردن، پرتوهای ناشی از جوشکاری و غیره بالا باشد. همچنین استقامت بالا در برابر سایش و کشش در این پارچه، آن را برای کارهای پر تحرک مناسب می سازد.شناخت منابع فروش پارچه ترگال ، اهمیت فراوانی در خرید آن دارد. مرکز تولید پارچه ترگال شهر صنعتی اصفهان است

شما می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های مندرج در بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید
09136092104
03132120237

About Post Author

بازگشت به لیست