پارچه خام و متقال

تولید و عرضه انواع پارچه متقال

پارچه متقال با عرض های 90 سانت ، 100 سانت ، 140 ، 160 ، 2 متر و … بافته میشن که از نظر الیاف تار و پودی و تراکم و گرماژ متنوع هستند که همین تنوع باعث تفاوت قیمت ها میشن.
البته این تنوع در بافت و گرماژ پارچه بی دلیل نیست. پارچه متقال موارد مصرف گوناگونی دارد ؛ از جمله موارد مصرفی این پارچه می توان به مواردی همچون :
1. متقال مورد مصرف در تولید تشک و کالای خواب
2. متقال مورد مصرف در تولید مبلمان
3. متقال مورد مصرف در تولید کیف پارچه ای متقال و ساک های دستی تبلیغاتی

4. متقال مورد مصرف در تولید کفن میت
5. متقال مورد مصرف در متقال اپیلاسیون

6. متقال مورد مصرف در صنعت پوشاک

7. متقال مناسب بوم نقاشی

8. متقال مناسب بسته بندی حبوبات و برنج و …

دیگر مصارف پارچه متقال

از دیگر مصارف انواع پارچه متقال به طور مختصر می توان گفت که این پارچه برای انواع آستر ها ، از آستر مورد نیاز در کالای خواب گرفته تا آستر تولیدات سیسمونی کودک ، آستر مورد نیاز تولیدات سرویس آشپزخانه و … میتوان استفاده کرد.

همچنین برای پوشاندن فضا و مکان ها به عنوان پرده مناسب و بادوام ، چادر ماشین و پوشش سقف های چوبی خانه های روستایی برای انواع مصارف صنعتی از جمله ساخت فیلترها ، کیسه های مناسب تسویه مواد غذایی ، برای ماست بندی و … برای نگهداری محصولات فله ای و …

در آخر می توان گفت اگر در زندگی روزانه نیازمند پارچه ای بودین که قیمت مناسبی داشته باشد ، استحکام و دوام خوبی داشته باشد و در طول زمان ثابت بماند به شما انواع پارچه متقال را پیشنهاد می دهیم.

مجموعه اصفهان پارچه با شناسایی و معرفی کلیه تولید کنندگان انواع پارچه متقال در استان اصفهان و همچنین همکاری با این عزیزان در زمینه تولید و عرضه اکثر پارچه های متقال پرمصرف ؛ این شرایط را برای مصرف کنندگان شخصی و شرکتی فراهم آورده است تا ضمن ارسال سریع و راحت ؛ این پارچه را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب کارخانه تهیه کنند.

جهت تهیه متقال مناسب و با کیفیت در عرض ها و گرماژ مختلف با ما در تماس باشید.

esfahantextile.ir

09136092155

09393081938

About Post Author

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه