مقالات

بهترین پارچه تترون پیراهنی مردانه کدام است؟


از دید یک خریدار و مشتری بهترین پارچه پیراهنی مردانه با جنس تترون کدام است؟ و این محصول باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد تائید اکثر متقاضیان گردیده و فروش بالایی را برای خط تولید به سرانجام برساند؟


برای پوشاک مردانه و تولید پیراهن آن نیازمند به پارچه پیراهنی خواهید بود و در این بین تترون برای انواع مدل های ساده با رنگبندی متفاوت مورد نیاز و استقبال تمامی تولیدکنندگان حوزه پوشاک خواهد بود.

فاکتور های تشخیص تترون پیراهنی خوب و بد

اما چه فاکتور هایی سبب خواهد شد تا پارچه تترونی برای پیراهن مردانه تائید شده و بعضی از پارچه های تترون پیراهنی مردانه جزو کار های نامرغوب بازار به شمار آیند و نتوان از آن ها تیراژ بالایی را فروخت.


عزیزان اولین فاکتور زیردست یا همان جنس پارچه خواهد بود که بر روی تصمیم گیری مشتری برای خرید تاثیر مستقیم و بسزایی می گذارد.

اگر تترون شما آهار خورده باشد و از لحاظ لطافتی پارچه ای حدود ۱۸۰ گرم وزن داشته باشد بهترین پارچه پیراهنی تترون برای پوشاک مردانه است.
اما مدل های ۱۵۰ گرمی تترون که مناسب مصرف بیمارستانی است هیچگاه به درد پیراهن نخواهد خورد.
می دانید چرا؟
زیرا این پارچه خیلی نازک تر از بالایی است، اگر پارچه را جلوی چشمتان بگیرید متوجه می شوید که پشت آن را خواهید دید و همین یعنی پارچه نازک است، و عملا هیچ مردی همچین پیراهنی را نخواهد خرید.

البته مرحله تکمیل و سپس رنگرزی و آهار دهی پارچه تترون حتما باید با دقت و تخصص کامل انجام شوند زیرا بار ها دیده ایم که بهترین پارچه های خام را شرکت چاپ و تکمیل به خاطر عدم دقت در مرحله رنگ از ظاهر انداخته و عملا فروشش را به نصف کمتر رسانده است.


پس هنگام چاپ و رنگ کمی بیشتر پول خرج کنید اما بهترین رنگرزی را به انجام برسانید تا مشتریان بیشتری را به برند خود جلب نمایید.


در هنگام لمس زیردست پیراهن های مردانه نیز جهت اینکه تشخیص دهید کدام پارچه تترون کیفیت مناسب تری دارد، باید لطافت پارچه بسیار اما ضخامتش معمولی باشد به معنای خیلی ساده تر پارچه پری باشد و پر بودن الیاف آن را احساس کنید و حجم رنگ و آهاری که بر روی پارچه انجام شده است را بتوانید با دست احساس کنید.

برای خرید پارچه تترون مرغوب و با کیفیت به شماره های:

09136092104

09136092155

تماس حاصل فرمایید.

About Post Author

بازگشت به لیست