مقالات

اهمیت خرید عمده پارچه تترون برای تولیدی ها

خرید عمده پارچه تترون برای تولیدی‌های پوشاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تولیدی‌های مختلفی هستند که مدل‌های گوناگون پارچه تترون سر و کار دارند. پارچه های تترون در کشور توسط کارخانجات گوناگونی تولید می‌شود که قطعا با چنین شرایطی، کیفیت و قیمت انواع تترون نیز متفاوت خواهد بود. میزان خرید عمده تترون توسط دوزندگان و تولیدی‌های پوشاک بسیار زیاد است و همین امر سبب اهمیت خرید فروش عمده پارچه تترون شده است.

پارچه تترون

تترون یکی از پارچه های پر مصرف جهت دوخت پوشاک و منسوجات گوناگون است که تولیدی‌های مختلف هرساله از مدل‌های گوناگون این پارچه در خط تولید خود از آن استفاده می‌کنند. دوخت انواع مقنعه، پیراهن های مردانه و پسرانه، روپوش های پزشکی، روتختی، لباس بیماران، لباس های محلی، چادر های جشن تکلیف و … از جمله موارد مصرفی تترون است.

تولید پارچه تترون در عرض های مختلف یکی از دلایل اهمیت خرید این پارچه و کاربرد گسترده آن‌ها در تولیدی است. انواع پارچه تترون در عرض‌های ۹۰، ۱۱۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۰۰، ۲۴۰ و ۳۰۰ سانتی متر تولید می‌شوند. این ویژگی منحصر به فرد پارچه تترون موجب خرید و فروش عمده در سراسر بازارهای پارچه شده است.

خرید عمده پارچه تترون

با توجه به بازار های رقابتی در صنعت پوشاک، هر تولیدی جهت رونق کسب و کار خود تمایل به معامله پارچه تترون با کارخانه را خواهد داشت. تولیدی‌های با تجربه برای خرید عمده پارچه معمولا به سراغ کارخانه های تولیدی و یا نمایندگان فروش‌شان خواهند رفت. قیمت خرید پارچه تترون از کارخانه ارزانتر از بازار خواهد بود و به رونق کسب و کار تولیدی های مختلف کمک بزرگی خواهد کرد.

قیمت انواع تترون به دلایلی همچون عرض پارچه و کیفیت تولید پارچه با یکدیگر متفاوت هستند. هر تولیدی متناسب با اهمیت پوشاکی که قصد تولید آن را دارد، از مدل‌های گوناگون پارچه تترون استفاده خواهد کرد. کارخانه تترون بروجرد، درنا، سهند، پارس، عمید، پلوتون، سیب، فیلور، ستاره سهیل، آیدین، کاشان و … از جمله برندهای برتر تولید کننده انواع تترون است. هر یک از کارخانه های نامبرده انواع تترون را با عرض های بخصوص و کیفیتی متفاوت را تولید می‌کنند.

نکات مهم در زمان خرید پارچه تترون

در زمان خرید عمده انواع تترون توجه به بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید اهمیت ویژه‌ای دارد. به این دلیل که برخی از کارخانجات متناسب با هزینه‌ای که صرف تولید پارچه می‌شود، قیمت فروش بالاتری نسبت با سایر کارخانجات خواهند داشت. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید عمده تترون، به عرض پارچه مورد نیاز توجه داشته باشید و با خرید پارچه تترون با متناسب ترین عرض، حداقل دور ریز را داشته باشید.

اگر قصد خرید پارچه تترون را دارید با شماره های

09136092104

09136092155

About Post Author

بازگشت به لیست